Vilken vecka hitintills

Har nog fått en släng av flunsan eller en jävligt dryg förkylning...

Men vill jag träffa Mattias så får jag sätta mig på bussen norrut i eftermiddag för att spendera helgen med att bygga sommarstuga. Nästa helg hade vi planer men de var tydligen inte så viktigt för honom för det sket han i. Han ska på arbetsdag i skogen istället, han har ju bara vetat i två år att vi skulle till Elmia... Nöjesfesten har han vetat om i typ en månad och sagt att han skulle gå på, men men nu va det viktigare att springa runt i skogen.

Jag kan förstå att det behövs röjas pass och sånt inför jakten och jag tycker att det är bra att de organiserar det men om man bor bara en liten bit från jaktmarken kan man väl göra det någon annan dag när jaktledaren inte visar någon hänsyn till att jaktlaget kanske vill gå på jaktmässa. Visst mässan håller  på i fyra dagar men man måste liksom kunna ta sig ner..

Mest sur är jag för att Pyret och Elin skulle blivit med och det har varit bestämt jättelänge men då ska Mattias helt plötsligt inte med... Pyret kunde köra ner men ingen av oss andra har körkortt så vi kan köra upp igen, alltså blir det ingen jaktmässa i år heller.

I fjol hette det att det var för långt till Tullgarn så vi skulle ta Elmia i år i stället men det betyder tydligen ingenting!!!

Nej nu ska jag ringa Elin så hundarna kan få sällskap med varandra när vi går ut och sen ska jag äta fruktsallad.


//Olivia

PS. -6 kilo DS

Kommentarer
Postat av: visan

nu kan jag ju tycka att mattias var lite elak mot dig, .. jag lovar jag ska bita honom nästa gång vi ses ! (6) Mohahaha..



men -6 kg är bra syrran ;D din lillasyster går på andra hållet, men det är inget vi behöver prata om :$ <3

2009-05-16 @ 10:02:28
Postat av: Pyret

Ja faan att allt ska skita sig! Men du?! Jag Älskar dig i alla fall :). Puss!

2009-05-17 @ 19:59:35
Postat av: pyret

Skit att allt ska fucka sig, eller hur. Jag älskar dig i alla fall, å du vi har ju varandra, i våttt och torrt! Puss på dig sötnos

2009-05-17 @ 20:01:01
Postat av: Sara

Hej! Hoppas allt är bra nu! De har haft möte och jag antar att du blev invald då, så det är grönt. Det kommer brev! De har skickat ut men verkar inte som alla har fått ännu, för vi har inte heller fått. Men hör av dig om du inte har fått denna vecka så ska jag kolla upp! Kram

2009-05-18 @ 10:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0