Klaging

Folk klagar på att jag är dålig på att uppdatera men jag anser att de som inte har blogg själva ska låta bli att klaga, eller kanske ringa ibland och höra hur man har det iaf när man har sagt att man ska det...

Har varit dålig på att hålla kontakten med folk, inte kunnat vara med på PR-möten och sen så misslyckades jag med min B-uppsats.

Förlåt så j***a mycket för att jag inte orkar med allt hela tiden...

Försökte få tillbaka min vanliga hårfärg igår men resultatet bleb typ "polsk blondering" eller fjortis-blondering hur man nu väljer att se på det. men jag har köpt färg så att jag ska bli nästan normal i huvudet.

Ska vikariera på onsdag, ha treorna i historia och ämnet är andra världskriget vilket jag tycker är väldigt intressant så det ska nog bli bra...

//Olivia

Kommentarer
Postat av: visan

ojsh, agressivt värre , :o



du vet att din underbart söta lillasyster alltid finns här ! <3

2009-05-11 @ 20:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0