Känslan...

... av att inte räcka till är dominerande idag.

Vill kunna hjälpa men jag vet inte hur. Jag räcker inte till...

Borde ha haft körkort
Borde ha haft bil
Borde ha haft mer tid
Borde ha haft ett filter mellan hjärnan och munnen så min brutala ärlighet kunde filtreras
Borde helt enkelt kunna göra mer...

Jag försöker så gott jag kan, men känner gång på gång att jag inte räcker , inte på långa vägar.

Har Turbo här och det är skönt att gräva ner sig i hans mjuka päls när allt blir för mycket. Ska nog ta och fly in i böckernas värld en stund idag med. Låg och läste till 2 i natt, finns risk att det blir likadant idag.

//Olivia

Kommentarer
Postat av: Mamma

För det mesta räcker det med att finnas till hands och lyssna!!!!

Kram

2009-03-09 @ 21:43:07
Postat av: Anonym

Man ska va brutalt ärlig det är då sanningen kommer fram och något annat vill ingen ha.

2009-03-15 @ 19:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0