Nico

Den lille krabaten ligger i mitt knä i soffan och myser.

Han är riktigt myssjuk nu för tiden, ganska mysigt synd bara att så fort vi går ut så försöker han mörda mig.
Sporten han sysslar med innefattar ryck med liten matte, 100meter knäppryck, selektiv hörsel, hopp mot oförstående människor (bara ibland för matte blir farlig när jag gör så, har ju koppel på mig) samt 100 minuter gnällning som går ut på att den som gnäller mest vinner...

Han har vält mig 5 gånger på den mysiga isgatan så jag är öm typ överallt... 

Men när han står på balkongen kan han vara bra söt.
Oj då, glömde ju nästan grenen som precis avslutats. 48 kvadratmeter päls!!

//Olivia

Kommentarer
Postat av: ThePinkCat.

Vilken söt vovve du har! :)

2009-03-17 @ 20:53:18
URL: http://thepinkcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0