Mysig lördag

Tyvärr utan älsk...

Jag och Elin hade en mysig kväll med god mat, god kladdkaka med bär och lätt-grädde. Vi glömde till och med att dricka te... Blev en tidig kväll då Elin var trött och jag är segare än seg (de som känner mig vet varför om ni får ledtrådarna fosterställning och feberfrossa)

Har iaf tvättat idag, en massa tvätt hade det hunnit bli så det fick bli ett par turer till tvättstugan vilket är bra drygt när det typ regnar snö eller snöar regn hur man nu vill se på det. När jag drog tvättkorgen så plogade jag en väg till tvättstugan så jag fick lyfta tvättkorgen (tvättvagnen?) sista biten.

Va ute med Nico och Miranda så att de fick springa av sig, körde lite apporter och de var duktiga båda två.

Sen skulle vi titta på tarzan på trean men det var alldeles för mycket ormar för att mitt psyke skulle klara av det.

Sitter och tittar på hemnet och drömmer mig bort, tänk va mysigt det skulle vara med ett litet hus med en liten trädgård istället för en tvåa mitt i Forshaga (hånskratt).

Mattias är kvar uppe i snöhelvetet och kollade på rally SM idag och i morgon ska min hjälte köra snö då folk som semestrar i Branäs inte alltid har vinterdäck och det därför måste vara perfekt plogat när det är stugbyte (torsdagar och söndagar)

Nu ska jag gå ut med min lilla terrorist och sen blir det bingen, kanske orkar läsa lite Twilight innan jag somnar. Boken är asbra, filmen oxå men jag har ingen energi till att läsa.

Måste bara berätta mer om praktiken: Jag trivs så jäkla bra!!!!! Shit alltså det är så annorlunda mot de andra praktikperioderna som jag har haft, helt sjukt...

Nej nu vill terroristen ut!!

Sov Gott!! //Olivia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0