Isfiske

Var och isfiskade i morse. Det va ganska varmt och jag hade lyckats ta på mig så jag slapp frysa. Turbo va med och han sprang och lekte med Selma och småkillarna hela dagen. Vi fick inga fiskar men hade det trevligt ändå...

Nu ligger han på mattan och vill knappt resa sig upp för han har träningsvärk. Stackars killen ska nog få sova i sängen i natt om han vill för han behöver värme, om nu inte Nico delar med sig av sin bädd. Ska ändå tvätta sängkläderna i morgon så då gör det inte så mycket om Turbo ligger i sängen i natt.

Nico ligger och sover på mina thermobyxor i hallen och är trött han med, fast han inte var med på isen idag.

Mysigt med trötta hundar!!!

Nu ska jag värma en värmedyna i mocron och lägga på ryggen, väderomslag är inte lätt när man har ledproblem och har allmäna krämpor när vädret förändras...

//Olivia


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Va bra, skönt att höra! Jo det går framåt, lite småplock kvar med själva bygget sedan är det plock med grejer! :) Så kankse att man kan "flytta" in nästa period jag är hemma. Vill att rörmockarn ska få dit de två elementen som saknas och så. Duschkabinen kommer inte förrän om tre veckor.. Men det går ju att gå in och duscha! Denna vecka är jag ju hemma och kan greja men nästa är jag borta.. Så vi får se! Klart ni ska komma förbi! Kram

2009-02-26 @ 10:17:14
Postat av: Sara

Tack för besöket, men nu är det dags för lite uppdatering va? :) Vill ju ha något att läsa! Kram

2009-03-09 @ 14:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0