Fortfarande VFU

Hade en underbar dag i lördags...


Fick rosor av min prins och sen så blev det att åka till stan med mamma. Eftersom jag hade fått mina pengar från CSN så kunde jag handla på IKEA och lite på HM och skopunkten. Så nu har man nya skor, nytt fräscha badrum och en varm tröja att ha på sig på den kalla praktiken..

Nu till helgen så hoppas jag att det inte kommer nån snö för då kommer Mattias ner annars så blir det att sitta själv och glo för Elin ska jobba helg.

Blir iaf lång promenader med hundarna, har Turbo här nu och han är by far my favourite dog, all categories!!!
None
VÄRLDENS BÄSTA HUND!!!!

//Olivia

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker också att vi hade det jättemysigt. Puss

2009-02-22 @ 17:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0