Djupa snöänglar

Tog en lång promenad med hundarna igår. Elin och Miran va så klart oxå med.

Vi gick nere vid älven och lät hundarna springa och leka. Det är ju betydligt färre hundar i Forshaga nu när det är sportlov så nu vågar man släppa hundarna en lite stund.


Iaf så kom vi till en glänta med djup snö och bestämde oss för att göra snöänglar. Vi slängde oss i snön för att börja...


då kom alla trehundar i 190 km/h för att kolla så att allt va bra med oss. De blev nog lite oroliga när vi slände oss i snön och ville kolla varför. Det slutade iaf med en massa snö överallt och två hundar på mig, en låg med huvudet på min mage och en med huvudet på min bröstkorg, det va himla mysigt... Men snöänglarna blev inte jättevackra!


Vi var ute och gick i cirka 2 timmar och hundrana är jättesega och har träningsvärk idag. Turbo har ont i bakstället och biter ifrån när Nico försöker dra igång honom, det är så skönt med en hund som lär Nico hur man ska uppföra sig.


Turbo är världens mest underbara hund!!!! Alla kategorier utan tvekan, den dagen han dör så dör minst hälften av mig med (konstig svenska)


Nej nu ska jag laga mat och diska lite, kanske försöka få tag på Pyret men det verkar svårt för tillfället. Nåt wierd med telefonerna tror jag...


//Olivia


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Hoppas allt är bra med er, hälsa Mattias! Kram

2009-02-24 @ 16:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0