Nollning och jobb

Förra veckan drog nollningen igång..

Och jag har bara varit med två gånger, värdelöst dåligt av mig!!!!!!

Åkte ner till Skåne med Pyret i fredags för att jobba på bosjöklostermässan i helgen, och jobba det gjorde vi. Lördagen var väldigt intensiv och varm och söndagen var inte långt efter, vi fick höra i efterhand att mässan slagit besökarrekord i år så det va roligt att få vara där...

På vägen hem tog vi en liten avstickare till Steninge för att kolla till morfars bil och låta hundarna bada i havet litegrann, då tog Pyret kort på mig, ett av de enda jag någonsin blivit nöjd med!!Efter en helg på mässa
Trött som en bäver är jag och Grace's koppel har jag runt halsen men det va så skönt att bara stå där i strandkanten och äntligen få slappna av litegrann efter helgens bestyr..

Nä nu ska ja nog gå och lägga mig.

//Olivia

Kommentarer
Postat av: Christina

Ja, det är ett bra kort. Håller med! Själv är jag inte nöjd med något kort alls ;) Föresten finns det inte så många av mig eftersom jag hatar att fotas. Jag kan inte ens kolla i en spegel utan att jag drar ansiktet på sne...

2008-09-03 @ 00:17:39
URL: http://kvarnhia.blogg.se/
Postat av: elin

Du är jättefin på det kortet!! men du har flera också=) kram

2008-09-08 @ 15:53:56
Postat av: lovisa

sötsyster <3

2008-09-17 @ 21:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0