Älgjakts-änka

Mattias har åkt till Amnerud, älgjakten drar i gång i morgon...
Sen blir det Arnesson för hans del. Själv blir man kvar i Forshaga, finns inget annat att välja på. Jag och hunden stannar här och hoppas att nåt företag i Karlstadregionen ska få för sig att de behöver just min Mattias. Allt jag vill är att få en vanlig vardag, Mattias och Jag!!

Hunden är dålig, Nico, han kräks och är hängig. Lyckades iofs få honom bättre men då letade han upp nåt i en kompost att äta, självklart med kräkande som konsekvens. Jäkla hund....
Har fått för mig att det kan ha varit fästinghalsbandet som fått honom att må dåligt så det har vi slängt. Nu ligger han här brevid mig och sover som en lite gris. han sover mycket nuförtiden.

JAG KLARADE HISTORIATENTAN!!!! Bara så ni vet, jag är väldigt stolt över det!!

//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0