Skärpning

Nej nu får jag skärpa mig med bloggen!

Det har hänt mycket sen sist jag skrev, min bror har fått jobb. Han ska bli en sån människa man undviker i köpcentrat, alltså ska han sälja mobilabbonemang, fast telefoniabbinemang, internet och paket med allt det för TELENOR. Grattis till telenor som aställt min bror!!

Jag har fått pengar från CSN!!!!! Äntligen kunde mitt liv gå från paus till play. Kunde åka inom Ullared på vägen ner till Skåne utan att må dåligt.

Vi (älsk och jag) har haft en mini-weekend i Skåne för att fira att min älskade morfar fyllde 80 år. Morfar och mormor bjöd på restaurang och gott sällskap. När vi väl va i Skåne besökte vi de butiker som man saknar när man bor i Värmland. till exempel Jula, Hööks, Swedala Quality Outlet. Så nu är vi nysvidade och fina.

Efter en helg i Skåne med ett mental-breakdown, inte av mig eller älsk, så inser man hur mycket man missar när man bor så långt hemifrån, men jag hoppas att familjen Lautrup inser att min dörr alltid står öppen för er!!!!!!

Älskar hela min familj!!!

//Olivia 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag vet att det alltid är öppet hos dig, annars har jag ju nyckel. Ska försöka komma upp och "rå" om dig i januari eller februari. Älskar dig!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-18 @ 23:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0