Hemtenta

Nu har jag svarat på en av frågorna, har skrivit nonstop sen Elindök upp vid halv åtta och det börjar se bra ut.

Jag är nog en konstig människa, jag behöver någon att plugga med även om det bara gäller att någon annan sitter och skriver. Innan Elin kom var det total härdsmälta i mitt huvud. Har varit vaken typ hela dagen men inte fåt ner något bra på papper, det ville helt enkelt komma ur huvudet ner på pappret.

Blev lite nostalgisk när jag satt och tänkte på mina och Pyrets plugg/taco/myskvällar uppe på Thoreilus. Alla kuddar, täcken och annat mjukt landade i en hög på golvet, vi laddade upp med tacos och sen råpluggade vi. Iaf fläckvis det blev en hel del fixande med varandras hår, plockande av ögonbryn, skvallrande och mumlande men arbetena kom in i tid och var minst Väl Godkända. Snacka om DREAMTEAM!!!

Gud vad jag saknar det. Synd bara att folk inte kan stå ut med att folk umgås med "fel" människor. Undrar hur det hade gåt utan vissa hundsportare, kanske hade hela gymnasietiden varit en aning ljusare att se tillbaka på??

//Olivia

Kommentarer
Postat av: Helena

Hur gick tentan då?

2008-12-03 @ 11:20:27
URL: http://helenaterese.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0