Svart onsdag

Idag har jag varit till veterinären med Nico för att röntga hans höfter och armbågar.

Resultatet såg inte helt bra ut men SKK måste tolka dem innan vi vet säkert. den högra höften så hyfsad ut men vänstra va det värre med. C
Har vi tur är det en dålig B men det är ju inte lätt att veta när det är första gången man kollar på plåtar på riktigt. Det kan ju vara C eller D oxå. Resultatet kan ta väldigt lång tid att få men vi hoppas på max 2 veckor!!

Tragedi nummer 2 är att Yankee har åkt med Pyret tillbaka till Mjölby, hoppas att Hampuz inser att hon har det bättre här där hon får den uppmärksamhet som hon förtjänar. Gud vad jag saknar Yankee!!!

Ska på möte i kväll med PR.

Om jag orkar så berättar jag mer om hur röntgen gick till vid ett senare tillfälle.

/Olivia

Kommentarer
Postat av: Hampuz Andersson

Kanske ska vara lite mer försiktig hur du uttrycker dig, Yankee har det bra hos oss och får uppmärksamhet! Skulle vi "lämna" bort henne så ska det vara till någon där båda Anna och jag har god kontakt.
Såna offentliga missvisande komentarer kanske du borde tänka dig för att ge!!!

2008-05-21 @ 23:05:16
Postat av: Nån som bryr sig!

Du Hampuz Olivia har Rätt! Med det hon Skriver!

2008-05-24 @ 11:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0