Min älskling är så söt

Förra veckan bad jag min älskling att köpa toapapper, han köpte sorten med hjärtan på...

Mattias är den mest underbara människan som finns, jag mår så bra av att få vara med honom och jag känner mig uppskattad. Det är en härlig känsla kan jag lova.

Har varit en sväng i Skåne sen sist jag skrev och det var nice, lite stressigt men det är det ju tyvärr ofta när jag är hemma. men till sommaren blir det en längre period. Ska ju jobba i 8 veckor Fästan.

Det blir Amnerud i helgen och marknad i Malung på lördag så det ska bli en mysig helg. dessutom så har meterologerna lovat medelhavsvärme så man kanske kan fånga lite sol om man har tur. Ska ta med dummien till Yankee och Nico och träna lite med dem, Nico har ju blivit duktigare och Yankee är ju så rolig att träna med!!

/Olivia

Kommentarer
Postat av: sofie

Min bror är söt :)

2008-05-16 @ 19:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0