Inget att ge

Jag har inget mer att ge. Behöver stöd från vissa männsikor men får inget. Känns som om jag står här som en vägg och bara tar emot, tar emot och tar emot men vem tar emot mig när jag behöver prata?

Vissa människor verkar ha bestämt att jag är snäll men inte mer, vill helst inte ha nån kontakt med mig men det är fine, för jag vill inte umgås med er heller. men sitt för fan inte och gör er viktiga när ni utesluter vissa, som idag när ni skramlade till en klasskompis som ligger på BB men allas pengar inte va goa nog. Nästan alla fick bidra.

Nu har väggen fallit omkull, och det va ingen som tog emot...


//OIivia

Kommentarer
Postat av: Helena

I would've caught you, had I only known you were falling.

Hur gick tentan förresten?

2008-05-30 @ 17:27:09
Postat av: lovisa

siss,
jag har samma problem, bara så du vet.

2008-06-02 @ 18:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0