Låååångt telefonsamtal

Pratade med Eve igår...

Blev så himla glad när hon va positiv och hade tatt tag i sitt liv!!!
Det känns som om hon har kommit på att det jag sagt faktiskt inte va förtal utan att det handlade om hur vi utanför deras "bubbla" såg på saker och ting. Vi pratade i typ 3 timmar och det va längesen vi pratade överhuvudtaget så det var väldigt nice att få prata och catch up.

Nu ska jag snart bort till central och ha en lektion med niorna så att de kan ha sina nationella prov utan att bli störda av att de andra springer runt.

Ska skriva på min uppsats senare idag men har lite problem med upplägget, får höra med Helena om hon kan ge mig några råd.

//Olivia

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Vilket fint namn du har!
Hoppas du får en bra dag! :)

2008-03-18 @ 10:23:33
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0