Vilken kväll igår

Igår bar det av till Glada Ankan för att fira The Big Day.

Hade en väldigt nice kväll med Pia och Elin, synd att bussen gick hem så tidigt för vi hade det så mysigt.

Fick tag på en soffgrupp på uteserveringen så där satt vi och pratade och drack cider, sen beställde vi in en plocktallrik och den va jättegod!! Salami, brieost, mögelost (äter inte möglig mat!), vitlöksdipp, fikonchutney, en chutney vi inte kunde artbestämma, digestiveokex, physalisfrukt, bakade potatisklyftor, oliver och sen tror jag bara det va lite slätbladig persilja som dekoration. Väldigt gott. Plocktallriken va relativt billig, betänka att vi va tre hungriga tjejer som åt av den och vi va inte hungriga när den va slut ;P Ciderna va billig och god. Helt enkelt en toppenkväll.

När vi satt där på uteserveringen (som ligger först i en rad på typ 6 uteserveringar) så kom det en gammal lärare och satte sig på den brevid, men jag hälsade inte för han såg ut att ha det så mysigt med sin fru. Lite senare la vi märke till ett gäng SNYGGA killar som också satt på Pitchers, tog en stund innan vi märkte att vi kände igen dem. De va ju Färjestadspelare!!

Väldigt lyckad kväll!!!!!!!

Tusen tack till mina underbara kompisar som visar att de finns där för mig och tack för alla grattis jag fick igår!

//Olivia 

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Jag minns inte adressen till din nya blogg. Du får gärna maila den till mig om du inte vill skriva den här. Kram

2008-06-17 @ 20:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0