Visan är hemma

Yeah, nu är Visan hemma

Vi åkte till Kastrup och hämtade henne innan idag och när hon och Emelie väl kom av planet så grät Visan som fan.. Hon grät både för att hon va glad och för att hon va ledsen. Hon är solbränd som en äkta maltes och det passar henne...

Hon är jättesolbränd och assnygg!!! Lagom avundsjuk på hennes bränna och hennes långa snygga ben!!!!!!!

Hon har träffat en massa härliga människor och har tagit med sig det weirdaste talesättet: "Om det regnar köttbullar så kan vi äta ute!!" Sjukt roligt om man läser det rätt...

Hon har fått ett nytt komplex dock, hon tycker att hon har fått knubbiga tår...

Nej nu ska jag skämma bort min syster lite innan jag blir tröt på henne igen ;)

//Olivia

Kommentarer
Postat av: Lovisa, <3

HAHA ! Jag måste fan komma ihåg och läsa din blogg oftare. .

Och ja, konstigt att jag grät då ! :O



(och mina tår har blivit knubbigare, maha!)

2008-07-31 @ 12:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0