Trött

Jisses vad mycket det finns att göra på ett äldreboende...
 Är man på rätt/fel humör så kan alltför mycket hända under en dag. Idag kände jag mig snäll så jag började fixa lite extra inne hos min kontaktperson. Så jag städade hans rullstol i tron att det skulle gå fort. Det tog 45 minuter och med tanke på hur den ser ut nu så har den nog aldig varit så ren...

Ni måste tro att jag är långsam som fan men man kan ju säga att det tar tid att göra rent en rullstol som nog inte blivit rengjord på ett bra tag. När jag gjort detta så hade en mycket stor del av dagen gått och det va bara att hugga i för kung oc fosterland igen.

När klockan blev fyra så va det väldigt skönt att få gå hem, börjar dock 6,45 i morgon så det blir inte nån sen kväll för mig.


Nu sitter jag hemma och dricker ett jättegott nytt te som mamma har köpt till mig, Rabarber och Grädde, JUMMY

//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0