Jobb, jobb, jobb

Nu är man inne i jobbsvängen igen.

Man kan bli knäpp av mindre, för idag på jobb så va allting upponer och då är det inte kul att ha ett åttatimmarspass där man bara hinner sitta i sammanlagt 10 minuter. Ska egentligen ha en halvtimmes rast men det va liksom inte genomförbart idag. Trött när jag kom hem!!!

Igår va jag och mamma på marknad i Hörby och det va mysigt... Gick med Anna och Minna och det va nice för det va så längesen vi umgicks...

Köpte inte så mycket, men vi åt på kinarestaurant och det har vi inte gjort innan..

Nej nu ska jag försöka sova lite så jag orkar upp i morgon för då blir det picknick i Malmö med Eve!!!!!

Kram Olivia

Kommentarer
Postat av: pyret

hej!

Låter som en riktigt slavgörar dag. Lider med dig!

Kram

2008-07-04 @ 23:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0