Åker i morgon

I morgon åker jag till Karlstad...

Tåget går 07.25 så det blir ingen sovmorgon här inte, men det kan det va värt när jag ska träffa Mattias.

De senaste två dagarna har det varit Sjöbo marknad och jag har jobbat. I torsdags jobbade jag mellan 8 och 12 på parkeringen och sedan mellan 14 och 21 på äldreboendet, när jag hade jobbat åkte jag ner till maknadsplatsen igen och träffade syskonen och deras kompisar. I dag jobbade jag mellan 6,45 och 13,45 på äldreboendet och sedan mellan 18 och typ 21 på parkeringen. Hann inte se så mycket av marknaden men hann med en tur med Marcus och en med mamma. Köpte bara strumpor för jag va verkligen inte på humör för shopping idag... Eller ja, jag köpte en langos att äta oxå.

Nu ska helgen spenderas i Forshaga med älsklingen, hoppas att det blir en lugn och skön helg!!

//Olivia


Kommentarer
Postat av: Mattias

En uppdatering kanske....

2008-08-03 @ 18:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0