Stress, feber och hundskrället

Jag har alldeles för mycket att göra, vaknade med feber och blev väckt av det svarta skrället på fyra ben, även känd som Nico.

Ibland blir det bara för mycket. Nico har kommit in i en ny period där han väcker en flera gånger per natt bara för att han vill ha uppmärksamhet. Jag orkar inte med att göra allt som jag borde när jag är sjuk, har feber och inte får sova ordentligt. Det blir för mycket!!

Sitter här och försöker få uppsatserna att ha vettigt innehåll opch vara lättlästa/flytande men det blir inte bra.


Fick en massa fina bilder av pyret som hon tog när hundarna va ute och lekte i fredags. Tack Pyret!!

Nu har jag satt upp ett mål. Ett mål som motiverar mig till att jobba hela sommaren. Jag ska köpa didital systemkamera när sommaren är över. Vill kunna ta bilder när jag är ute så att man kan titta tillbaka när man är nere och se att det blir lika bra nån gång.

Pratade lite med mamma innan och hon sa att Nico testar mig är han väcker mig hela tiden, men jag måste ju ge mig för jag vill inte att grannarna ska klaga. Fortsätter Nico så här så vet jag inte om jag orkar ha honom kvar, har ju honom på foder så det är ingen stor jobbig process som man måste gå igenom för att få tillbka sin välbehövliga nattsömn.. Missförstå mig rätt, jag vill gärna ha kvar honom men nattsömnen klarar jag mig inte utan.

Mattias tar honom nästa vecka när jag börjar läsa en ny kurs så det underlättar. TACK ÄLSKLING

Nej nu får jag ta omtag på uppsatserna.

//Olivia

Kommentarer
Postat av: Linnea

krya på dig!

2008-01-16 @ 13:55:29
URL: http://linneadruid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0