Dörrmatta???

Jag är oftast ganska glad men nu är jag sur, riktigt sur

Gick till vårdcentralen för att jag va så hes att jag inte kunde prata. Enligt en okompetent ssk på vårdcentralen i Forshaga har jag "övre luftvägsinfektion" vilket innebär att jag helst ska va helt tyst i 7-10 dar för att jag är så hes. men hur fan ksn hon veta det när hon inte ens kollade i halsen på mig, det enda hon gjorde va att skälla på mig för att jag försökte prata och lyssnade på mina lungor. Sen skrämde hon upp mig för att det lät så pipigt att jag nog skulle behöva gå på kortison och bricanyl för att kunna andas. TACK

Sen kom Pyret i torsdags och det va supernice!! Åt räkor, drack vin och hade det som på den gamla goda tiden. Pratade halva natten och det va ju inte bra för lilla rösten men vissa uppoffringar får man ju göra ;) I fredags åkte Pyret hem till Grums, trodde att hon skulle atanna längre men det är lugnt.

I går skulle Pia komma och hälsa på så här satt man och väntade halva dagen, innan hon skickade ett sms att hon inte kunde komma. FAN alltså, hur svårt kan det va att säga sånt innan?? Jag hade bett Mattias att inte komma ner för att jag inte ville att han skulle känna sig utanför men nu helt plötsligt så blir det jag som är ensam i stället.

Jätteförkyld med en hanhund som bara tänker med kulorna för tillfället så är det ju inte direkt den bästa helgen man varit med om, riktigt jävla kasst har det varit.

Längtar efter min Mattias så jag kan bli knäpp, men nu sitter man här och skriver färdigt det sista på uppsatsen som ska in i morgon (hoppas att det blir bra) Har varit ensam och ledsen hela helgen och känner sig sllmänt dumpad. Man kan ju bli knäpp för mindre, jag känner mig som en dörrmatta som bara blir trampad på!

Nj nu ska jag skriva färdigt min uppsats, dricka lite mer te och plugga inför språkfärdighetstentan på tisdag.

Puss och gó natt!!

//Olivia

Kommentarer
Postat av: Mum

Älskar dig min "lilla" Gummis

2008-01-14 @ 23:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0