Det rullar på...

Är lite trött och hängig, har blivit förkyld nu när man varvat ner och varit ledig ett tag..

Sitter här och funderar över allt som jag tänkte på för ett par år sen. Då var jag helt övertygad om att ingen vettig kille någonsin skulle titta åt mitt håll (visst har jag träffat bra killar, men det har ändå inte varit 100%)

Nu sitter jag här i min lägenhet med min hund. Har umgåtts med en underbar kompis hela dagen och bara pratat hund och haft det mysigt medans snön har singlat ner.

I morgon kommer älsklingen och sen ska han vara här hela helgen. Gud vad jag läntar tills han får ett jobb här nere så vi kan bo ihop igen som vi gjorde förra våren.

Just nu är det mesta positivt, ska bara hitta lite mer energi så att uppsatserna blir riktigt bra, vill inte göra Katarina besviken eller dra ner hennes betyg bara för att jag är lite seg!!

Man kan ju få hoppas att man får ha det så här bra ett bra tag till, för just nu tror jag knappaste att det kan bli bättre. (Kanske om man hade haft Turbo här)

Pyret kommer om typ en vecka och då blir det som på den gamla goda tiden (hon var väl det enda som va något annat än negativt men ändå) Ska bli skönt att träffa henne och bara få vara tjejig på vårt sätt. Man ser ut som en modell efter ett par dagar med henne (on ser ju iofs alltid ut så)

Nej nu ska man krypa till kojs!

//Olivia

PS. Lycka till med nya killen PP ;P DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0