Julbord i morgon

Imorgon blir det julbord för PR/IT, nice!!

Ska bli kul att folk kommer hit denna gången mötena alltid är i stan annars.

Världens snällaste Elin ska passa Nico så att Helena slipper nysa sig igenom kvällen....
Måste hitta nåt fint och genomtänkt till Elin, hon låter mig ju rida hennes häst. På tal om det så travade jag för första gången på riktigt i onsdags, först höll Elin i Brio sen vågade jag själv. Vet att det låter jättefånigt men jag har inte ridit ordentligt sen jag va typ 7-8 år.

Kan inte låta bli att tänka på Ewa och Anna när jag är med hästarna, de skulle ha sett mig nu!! De jobbade hårt för att jag skulle bli av med min hästrädsla... Hoppas att ni har det bra och cancerfritt där ni är nu, men ni ska veta att ni är saknade!!!

Vid typ tre ska jag gå och handla det sista till julbordet så att jag kan laga at som en tok i morgon, vissa grejer kan jag ju iofs påbörja ikväll...

Räven kommenterade ett kort jag lagt ut på FB och frågade om han behövde ta med en metalldetektor, svar nej det blir tyvärr gris istället för rådjur. Annars hade jag sprängt budgeten rejält.


Ska bli nice med människor jag tycker om här i helgen!!!


//Olivia


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hihi, jag såg Rävens kommentar. Måste erkänna att det tog en stund innan jag fattade vad han menade.. Ska bli kul med julbord imorrn, du är helt underbar som orkar fixa så mycket för oss. Kram, Kattis

2008-12-05 @ 16:28:33
URL: http://tippz.wordpress.com
Postat av: Christina

Kom att tänka på min kompis Ewa... hästtjej på 37 år som dog i cancer i våras. Shit! Man ska dö när man är gammal, inte mitt i livet!

2008-12-07 @ 00:35:35
URL: http://kvarnhia.blogg.se/
Postat av: lovisa

ellerhur, jag saknar med ewa och anna som attans. :/

2008-12-07 @ 18:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0