Jävla leder...

Mina leder jävlas med mig, jag blir knäpp.

Har börjat äta glukosamin så det ska sluta göra ont överallt när man rör sig. Det gör mest ont i höfter na och i handlederna. Höfterna blir jobbigast när det är väderomslag men att inte kunna gå utan att ha ont är grymt irriterande.
Vet att jag är lite för tung för min längd, men jag rör mig mer nu än innan så det är iaf på väg i rätt riktning.

Nu ska jag käka mitt glukosamin (som man förövrigt blir trött av, för det behövde jag ju verkligen) så att jag kan gå normalt någon gång i januari för det tar minst tre vekor innan glukosaminet börjar verka som det ska enligt biträdet på apoteket.

//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0