Dan efter dopparedan

Igår åt vi massa mat och idag är vi fortfarande mätta...

Hade mini-julklappsutdelning, Mattias fick ett bäddset av sina föräldrar och jag fick ett likadant. Jag fick en skoterjacka av min älskling och jag gav honom en julklapp som jag var helt sjukt nöjd med!!!

Jörgen Jönssons bok, signerad med hälsning. Sjukt nöjd var jag och han har läst sen han fick den tills det att den tog slut!!!! Bild kommer senare.

Jag fick även 1000 kronor av mina föräldrar att spendera på mellandagsrean. När jag kommer hem till Skåne (efter nyår) blir det utdelning av resten av klapparna till familjen. Lillebror har dock redan fått sina för att han kanske jobbar när jag kommer hem.

Nej nu ska vi äta lite och packa så vi kan åka upp till Amnerud till svärföräldrarna...

God Fortsättning!!!

//Olivia

Kommentarer
Postat av: lovisa

och jag vet redan vad jag ska få, ;)

men du vet inte vad du ska få av mig,

mohahaha !

2008-12-25 @ 23:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0