JAG VILL BÖRJA SKOLAN!!!

Så härligt det ska bli att börja skolan igen.

Orka jobba, jobba, jobba när alla andra är lediga. Denna sommaren har bara inneburit jobb, kommer inte att ha mer än 1 veckas ledighet. Känns konstigt när folk gnäller för att de "bara" har 4-5 veckors ledighet om året. Testa då att vara student och inte förväntas behöva ledighet, att förväntas ställa upp och jobba när alla pratar om sin "semestrar" och hur jobbigt det är att det regnar eller att det är bättre väder en annan semesterperiod...

Vore snällt om man blev uppskattad för sitt jobb!!!

Saknar Helena, Elin, Pia och hela värmlndsgänget!!!

/Olivia

Kommentarer
Postat av: Christina

Vet hur det var att jobba hela somrarna nästan! Men när jag väl började läsa till lärare intalade jag mig att SNART kommer jag att få "riktiga" sommarlov igen...och så blev det! Det är otroligt skönt med alla lov!

2008-08-11 @ 00:32:48
URL: http://kvarnhia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0