Idag åker Bamse hem

Jaha, nu har man passat färdigt hunden. Labbe vid namn Bamse, en bortskämd lite skit...

Massa specialare med den hunden men jag vägrar, för mig är en hund en hund och han har minsann inte lidit av att bli behandlad på samma sätt som Nico blir behandlad.

Har varit ute med de två galningarna i 1,5 timmar på promenad idag. Blev jätteglad när jag märke att den nya selen som jag har köpt till Nico hjälper, han drar knappt alls :D
Sen fick jag låta dem springa av sig lite, tur att de lyssnar på visselpipan ocg bara höll sig på den ena gräsmattan, det är ju koppeltvång i ett par dagar till... Bamse blir snart hämtad av Evelina. Hon och hennes karl har varit i Grekland i en vecka och veckan innan dess åkte hon till Norge och hämtade hem Olle.

Ska se om mamma eller pappa kör upp mig till Forshaga eller om Mattias kommer ner, *hoppas hoppas hoppas*


/Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0