Ack Värmeland du sköna...

Nu är man i Värmland och det har man varit ett tag..

Älsklingen har börjat bidra till inredningen i lägenheten så numera sitter jag vid ett skrivbord och skriver, den ena hyllan (av två) sitter på väggen, våra DVDer bor numera i ett snyggt DVD-ställ och allt ser mycket bättre ut nu. Sen har ju jag bidragit med möbler till balkongen så nu är det ruskigt likt ett hem nu...

Energinivån är snart på det normala igen...

Fadderhäng i morgon!!! Ska bli så nice att äntligen få sparka igån årets nollning!!!

Go GrandSlam!!!

//Olivia

Kommentarer
Postat av: Lovisa, <3

Och jag kommer till dig på höstlovet, vare sig du vill eller inte , maha :)

2008-08-24 @ 13:09:04
Postat av: Lovisa, <3

Och jag kommer till dig på höstlovet, vare sig du vill eller inte , maha :)

2008-08-24 @ 13:09:16
Postat av: Sofie

Och jag såg dig på torget :)

2008-08-27 @ 12:08:22
URL: http://soofie92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0