Världens största klant

Jag är världens största klant! Igår snubblade jag i en trappa på univeristetet och vred mig lite konstigt.

Igår gjorde det inte särskilt ont, hade lite problem med den vänstra handleden och senare på kvällen blev det lite jobbigare för då började ryggen att göra ont och armhålan som jag tog emot mig med var öm.

Nu idag så kan jag inte lyfta armarna över huvudet, eller föra dem bakåt för då låser det sig. JÄVLA KLANT JAG ÄR!!

Pratade med mamma och hon trodde att jag hade vridit nåt åt helvete fel och att det kommer att gå över men att det kan ta ett tag.

Nu ska jag diska och göra kvällsmat, pannkakor och sen blir det fruktsallad med Elin.

//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0