Valborg

Idag är det valborg och Niclas fyller år!

Ikväll blir det nog ganska lugnt. Det blir jag och Mattias, elin och Christian så det finns tillräckligt med plats i bilen när vi ska kolla på fyrverkerierna!

Har varit en sväng på stan idag med Helena. Vi lyssnade på sjuksköterskor som sjöng om varför de strejkar, och jag kan förstå dem för fy fan vad mycket ansvar de måste ta.

Visste du att det är sjuksköterskorna och inte läkarna som har det yttersta ansvaret för att se till att det är rätt medicin som skrivs ut? Det visste inte jag. Och ändå så tjänar dem fan så mycker mindre än va de förtjänar!

Sätt ett plåster på din jacka och visa att du stödjer deras kamp!!!!

Nu ska jag städa undan lite här för Nico fäller.

Pusshej

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0