Längesen sist

Har försökt skriva jättelänge nu, men blogg.se har uppdaterat sig så det har inte gått att uppdatera.

Jag har tagit en massa nya bilder på Nico men tappat bort sladden till kameran så bilderna kommer upp när jag hittat den (klantiga jag)

Jag fick nytt golv i helgen!!! Mattias och Christian är underbara!!! Vi skulle gått ut i lördags men det va 22 på nöjes så vi stannade hemma och partade istället. Det blev en hel del dricka och en spännande omgång "sanning eller Konsekvens", lite barnsligt jag vet men det är roligt ändå. Fick reda på allt möjligt och omöjligt som man kanske inte hade velat veta.

Men iaf, nu har vår lägenhet fått en rejäl ansiktslyftning, det fula gröndassiga golvet med repor och 0% glans har nu ersatts med ett klickgolv i ek. DET ÄR SÅ FINT!!! Om någre helger så ska vi tapetsera om i sovrummet och sen blir nästa projekt hallen där garderoberna ska ut så att vi får lite mer plats för som det är nu så har vi 5 dörrar plus 2 garderober i hallen vilket innebär att det finns cirka 1,5 meter väggyta som man kan använda och det blir väldigt mörkt och trängt (trots ljusa väggar och en fin spot i taket) Hallen ska få nytt golv, där ligger en sliten beige matta nu som är så fult tillskuren av den som la det att man skäms om mattan inte ligger på för då syns den osvetsade lappningen och zickzack mönstren vid dörrarna (alla 5!) plus garderoberna. När vi rivit ut garderoberna och lagt nytt golv så blir det nya tapeter där oxå, vill hitta nåt härligt ljust så att hallen ser varm och inbjusande ut!

Nej nu ska jag ringa till älsklingen som är borta på jobb och berätta att han är det bästa som någonsin hänt mig!!

//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0