Tentavecka!!

Okej, denna veckan är det ingen vanlig undervisning!

Det är tentavecka!!


I tisdags var det översättning och i morgon är det salstenta i Lingvistik och inlämning på hemtenta i språkhistoria. Stressigt och det känns som hur mycket jag än pluggar så blir det snurrigt. Pluggade lingvistik i går och trodde att jag fattade en hel del, satte mig med det igen i morse så va allt väldigt snurrigt. Går det inte bra i morgon så får jag väl göra det bättre på omtentan.

Försöker få tag på en väldigt speciell människa men det går nte bra så jag börjar bli väldigt orolig att det har hänt nåt.. Får väl fortsätta försöka. Mattias säger att det nog är lugnt och att jag jagar upp mig men denna människan är väldigt speciell för mig och därför blir jag orolig....

Turbo är ju här nu och man kan ju säga som så att det är tur att min underbara svärmor gav os en splitter ny dammsugare så att mitt golv kan återfå sin färg när man dammsugat upp det svarta täcket som täcker allt annars.

Längtar efter min prins, han är ute och kör bil idag, är statist för filmen "Rallybrudar" så han har förhoppninsvis väldigt roligt idag.

Puss och Kram på er allihopa!!

//Olivia

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ja roligt hade jag, man var ju stuntförare oxå...

2007-09-20 @ 16:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0