Prepp-sittning och en massa annat

Igår va det prepp-sittning på Claessons inne i stan. Det va en stor skara Rangers som va där.. en del mer medvetna om omvärlden än andra om man säger så. Själv så skämdes jag mest, över faddrar och vicechefsfadder som blev så packade att de fick åka hem.

 Hur i helvete kan man va så jävla dum i huvet när man e fadder, det är vi faddrar som ska ta hand om nollorna inte tvärtom! Däremot en stor eloge till Oskar som redde upp situationen och fixade efter/förfest till lastman standing. Jag va oxå en dålig fadder för jag åkte hem, orkar inte med fyllon och dryga människor och det är då nästa problem...

Det är ingen som känner mig ordentligt av nollorna eller de andra faddrarna men de verkar ha samma uppfattning om mig allihopa, att jag är tråkig! Blir uppriktigt sagt hemskt ledsen över att folk har den uppfattningen om mig. Jag har sett bilder på mig själv där jag vet att jag varit glad men jag ser ändå så jävla sur och grinig ut, det är fan inte roligt att se att det är så man ser ut.

Älslingen är inte här så jag har ingen att prata med om det, Eve och Pia har flyttat och jag har ingen hund. jag är kort och gott ganska ensam just nu.....

Har inte fått svar från kenneln jag skrev till heller så det verkar ju inte som om det blir nån valp därifrån till våren iallafall. Allt är piss just nu!

//Olivia

Kommentarer
Postat av: Pyret

Hej sötis! jag finns här längtar till den 24sep då är det girlkväll till tusen! kram på dig!

2007-09-02 @ 21:40:41
URL: http://annasblogg.retrive-passion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0