Längesen jag skrev

Okej nu va det ett tag sen jag skrev. Det har hänt sen dess. Heracillinet har gjort sitt jobb och jag är mycket piggare, jag har vatt och lånat Turbo, Pia kom på överraskningsbesök från Oslo och nollningen har avslutats.

Åkte till Grums i onsdags och lånade Tubo, Gud vad jag älskar den hunden. Han gör mig så sjukt glad och får mig att känna mig behövd, det är ingen dålig känsla det!!! Mattias kom oxå i onsdags och det kändes så bra med båda älsklingarna här. Allt blev ännu mer positivt då och det behövdes.

I Fredags ringde det plötsligt på dörren, tittade ut men någon höll för titthålet. Öpnnade dörren och där stod PIA!!! Hon är så underbar den bruden, dyker pp från ingenstans (eller Oslo) och överraskar. Blev en mysig dag trots att älsklingen va tvungen att åka hem. Han tog Turbo med sig upp till Amnerud för jag var på sittning igår. Åkte vid två och va hemma vid halv ett så Turbo hade det bättre med Turbo där han fick lite aktivering och sällskap.

Ja, då kommer vid till anledningen till att Turbo fick åka till Amnerud, det va nollsittning i går!
Jävlar vilka underbara nollor vi hade, de offrar sig för allt. Vi blev inte årets lag men vi fick årets nolla, Christian. Den killen har offrat sig och ställt upp på allt!!

Det kändes väldigt bra att det blev så himla nice stämning i går, både på förfesten och på sittningen.

Kan tänka mig att va fadder igen men då ska jag ha tatt körkort och fixat bil, kanske blir det en passat för det är det som jag och älsklingen tittar på nu. Känns ganska seriöst att va runt 20 och skaffa kombi men det blir nog bra. Den kan ju omöjligt dra mer än vad vår 940 gör...

Ha det toppen!! //Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0