Helgen som gått!!

Detta har varit en blandad helg.

Allt började i fredags när jag skrev lingvistiktentat, hoppas det gick bra. Sen tog jag och Turbo bussen mot Värnäs, jobbigt värre att få ståplats på bussen med hund för att det va en massa fjortisar sm hade handväskan brevid sig och absolut skulle dö av att ta den i knät istället.

Lördagen var ganska okej, va till Malung på marknad och fyndade bland annat ett par skoter-glasögon för 150 spänn, härligt mörka så man kan se nåt när solen skiner.

Dagen idag började med att min underbara älskling tog hand om hunden så att jag fick sova. Vaknade vid halv 10 igen och va härligt pigg. Jag och Sofie gick en lång runda med Turbo utan koppel och hade skitroligt, tränade en massa grejer på en gång: inkallning, följsamhet, kontakt och mycket mer. Sen skulle jag och Sofie göra rent till kaninerna, lång story kort så märkte vi att de va sjuka bägge två så nu är de i de sälla jaktmarkerna.

Ganska jobbig dag när det händer så mycket på så kort tid, vi va dessutom sena iväg från amnerud så klockan va över nio när vi kom ner....

Har förövrigt fått nya STORA sår under/på vänsterarmen. Måste till doktorn...

I morgon kommer Pyret och fan vad jag längtar!!!

//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0