Äntligen lite respons

Okej, såhär ligger det till. Jag har staffolykockerutslag lite överallt men särskilt i min vänstar armhåla. P.g.a. detta har jag inte kunnat sova ordentligt på flera nätter nu samt varit på riktigt skituselt humör.

Idag ringde jag akutnumret till vårdcentralen och nu fick jag äntligen hjälp. En dunderkur pencillin i 10 dagar, hoppas verkligen att det hjälper nu. Fick ingen hjälp när jag ringde vårdcentralen hemma i Sjöbo, det va världens grinigaste kärring som bara sa att det skulle hållas fuktigt (?!) och tvättas med alsolsprit.. Det va runt tre veckor sedan.. I förra veckan va jag till vårdcentralen här i Forshaga, där fick jag rådet att tvätta med sprit och återkomma om det blev  värre.

Nu va det olidligt!!! Så nu ska man äta Herracillin i 10 dagar och äntligen känner jag att det finns hopp.

Vill passa på att tacka Katarina för att hon erbjöd sig att köra mig till akuten ifall jag inte fick hjälp på vårdcentralen.
Vill även tacka den underbara Pyret för kommentaren :D

Ska verkligen jobba på att vara positiv nu, ska sluta få alla att må dåligt bara för att jag gör det, förlåt att jag varit jobbig!!

//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0