Varför?

Just nu är jag förkyld, förkyld och förbannad..

Förbannad för att jag känner mig mindre värd än vissa andra för att jag har större storlekar på mina kläder. Jag är varken smal eller fet men ligger mitt i mellan. Såg på TV idag och fick det bekräftat som jag så länge tänkt men trott att jag va ensam om att tycka. Vänner och då särskilt vänninor anser sig bättre än andra beroende på vilken storlek man har på sina kläder.

Jag skulle säkert kunna trycka ner mig i tightare kläder men jag vill inte... Behöver inte ha nån annan anledning än att jag inte vill. Och jag är precis lika mycket värd för det!!!

Sluta kommentera vilken storlek andra människor har på sina kläder, det är så fruktansvärt oviktigt...

Jag vill va hos min älskling men det är svårt nu... Hoppas att han förstår varför.

//Olivia

Kommentarer
Postat av: Mam

Alltså HALLÅ, vad snackar du om??????Vem tycker att du är mindre värd för att du vägrar ha för små kläder???

2007-10-02 @ 23:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0