Ny jacka

Tja igen! Idag har jag börjat min nya pencilinkur så hoppet finns om att äntligen bli frisk.

Har köpt en ny jacka idag, en brun trench coat. Den va billig så jag unnade mig själv ett linne med, det är ju två fester denna helgen.

I morgon är det tack fest för nollningen och på lördag kommer Pia så då ska vi ut med Henke på Nöjes.

Ser verkligen fram emot det, va längesen jag va ute nu.

Tycker synd om min prins för ingen verkar förstå honom, men nästa vecka ska han ju ut i skogen så då vet jag att han får må bra. Vill inget hellre än ta hand om min prins men det är för långt att pendal..

//Olivia

PS. Skulle va kul att veta vilka det är som läser min blogg så lämna gärna en kommentar :D DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0