Nollningen går vidare

Igår va det fadderhäng och vi partade hos Emil och Helana (ruskigt nice människor) och det blev till slut ganska många där.

Våra nollor måste va bäst alltså, de ställer upp på allt och aldrig nån klaging.. Trevliga ocg vettiga verkar de med. Det är bara ensak som är jobbig med nollningen och det är att min prins inte är här, annars hade allt varit perfekt.

Idag är vi lediga men i morgon är det en heldag + natt för då är det först Kvastkampen som är en brännbollsturnering mellan de olika nollegrupperna från de olika föreningarna, sen är det preppsittning på Claessons, allt detta rundas av med en omfång av Last man Standing på campus, det går ut på att den grupp som har flest deltagare som fortfarande är vakna klockan 06.00 på söndags morgonen vinner.

Just nu är det ganska mycket i skolan men det är ju bara tre dagar i veckan så det blir nog bra ändå får man hoppas.

Bilderna från nollningen kommer att läggas ut på bilddagboken, jag återkommer med en länk..

Nej nu ska jag kolla om det är nåt jag orkar göra annars blir det nog en lugn dag med mycket tid i telefonen med prinsen..

//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0