Möblerat om

Nu är lägenheten förbannat fin!!!

Mattias och Christian fick slita igår... Först satte de upp en lampa ovanför matbordet, sen fick de hjälpa mig att möblera om vilket innebar tunga lyft och en del skruvande... Sen fick jag dem att hjälpa mig med att sätta upp den vackraste tavlan som finns nämligen den på min älskade Florry. Nu sitter hon på väggen ovanför TV:n och har koll på allt som händer.

Har möblerat om helt, det blev mycket rymligare nu när jag satt det tvådelade vitrinskåpet på höjden istället för på bredden.. Idag har vi satt upp tavlor och fixat i sovrummet. IKEA öppnar på onsdag här i Karlstad så då blir det nog en del shoppoing där.

Förövrigt så drar nollningen igång i morgon så det ser man fram emot, men det innebär även att skolan börjar igen. Ska bli ganska skönt med en vardag igen :D

Nu ska jag nog försöka få tag på Pyret, eller kanske gör det ikväll när älsklingen åkt hem så vi har tid att prata lite..

//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0