Jobbat och pajjat knät

Jaha då har man jobbat första dagen på nya avdelningen. Klara boende men tunga.....

Skulle gått brevid idag men eftersom jag jobbat på några av de andra avdelningarna innan så fick jag hoppa direkt in i jobbet och duscha en tant. Det är så himla tillfredsställande när man hjälpt någon som tackar och man hör att de verkligen menar det. Känns som om man vekligen betyder nånting då och det är en skön känsla!!

När mamma hämtat mig och jag hunnit duscha så åkte vi mot Ystad för att shoppa lite och överraska mormor och morfar. När vi kom fram till Ystad hade jag halvont i knät, tänkte att jag kunde gå av det..... FEL, när vi kom tillbaka till bilen frågade mamma om jag ville en sväng till ÖB, jag sa nej ör mitt knä gjorde så jävla ont men vi åkte dit ändå, jag hade ju en vagn att stödja mig på.. Efter ett tag gjorde det så förbannat ont att jag bara ville skrika. Drog upp byxorna och jämförde knäna, det högra va ganska svullet..

Sen tittade vi förbi mormor och morfar och var lite sociala. Knät ville inte va med då heller..

Nu ska jag lägga mig för jag va duktig och steg upp kvart i sex..

Sov Gott  //Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0