Jobba kväll..

Jag har fått sova ut idag, eller ja, jag kom i säng vid lite över två och blev väckt vid halv elva vilket va helt okej.
Ska jobba kvällen idag och det har jag inte gjort inan så det ska bli lite spännande. Är väl antagligen inte så jobbigt brukar ju handla om sunt förnuft och sen är ju mina boende ganska klaa så de kan berätta hur de vill ha det.

Älsklingen har skaffat blogg nu med, roligt att vi kan läsa varandras blogg och se vad den andra gör när vi är så långt ifrån varandra. Saknar honom verkligen, vill ha tillbaka vår vardag. Är så trött på att ha olika vardagar, en hemma hos mamma och pappa, en hemma hos älsklingen och en hemma hos mig själv.

Jobbar och sliter med ett klart mål! Min lägenhet ska få en ansiktslyftning, skulle verkligen behöva en nys större säng, en fin och fräsh soffa för den jag har har jag fått behålla när Tina flyttade, sen hade det ju inte suttit fel med med nya mattor och gardiner och lite sånt smått och gott. Skulle tycka att det va roligare att hålla ordning om jag tyckte att det va fint i lägenheten, det skulle hjälpa mig att sluta va så omotiverad med städningen...

Ser fram emot den utlovade taco-helgen med Pyret, ska bli så förbannat roligt att uppleva det igen, har ju inte gjort det sedan Thoreliustiden.

//Olivia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0