Hem för att jobba

Okej, nu sitter man här i sin alldeles egna lägenhet igen. Så skönt det är att vara på ett ställe där man får bestämma själv...

Har hänt mycket som gjort mig glad idag. Pyret ringde och hade en pyjamas/taco-helg på förslag och GUD vad jag har saknat våra pyjamas/taco/läxkvällar, nu blir det i ny tappning men det ska bli så roligt!!

Har åkt ner från Pojken med stort P och jag längtar redan, blev inte ens arg när han väckte mig i morse och sa hejdå innan han åkte till jobbet, ville inte att han skulle åka och tyckte att han skulle stanna i sängen med mig....

Ska bli så skönt när han kommer ner hit senare i höst och bor här på riktigt, bara han och jag igen + kanske en vovve. Längta till det att allt här är vårt och inte bara mitt/hans utan vårt.

IKEA
öppnar snart i Karlstad och då blir här fräscht och fint, hemma hos OSS

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0